آدمای خوب همیشه خوبن
آدمای خوب همیشه خوبن
هر چی ناراحت بشن عصبی بشن دعوات کنن اما ته دلشون مهربونن
امیدوارم منم بتونم مثل شماها خوب باشم مثل همتون مهربون و با صداقت
خاک پای همتونم دوستای گلم
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ توسط ساسان
|