غروب زندگی چقدر زیباست...
همه چی داریم
ای خدا
کاش یا رب آشنایی ها نبود
یا به دنبالش جدایی ها نبود
+
نوشته شده در شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ توسط ساسان |
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
دی ۱۳۹۶
شهریور ۱۳۹۵
فروردین ۱۳۹۵
بهمن ۱۳۹۴
آذر ۱۳۹۴
مرداد ۱۳۹۴
تیر ۱۳۹۴
فروردین ۱۳۹۴
اسفند ۱۳۹۳
بهمن ۱۳۹۳
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۲
آبان ۱۳۹۲
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
آرشیو موضوعی
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
پیوندها
وب سایت سرحد چهاردانگه
فائزه جون
دختر حوا وبلاگ نرگس
دوباره با تو
همه چی یعنی هر چی بخوای...فائزه و ملیکا
تار و پود دل من
هیچکس نیست به جز آینه صادق با من . . مائده
وبلاگelham
حریم شکسته.....وبلاگ مژگان
هیچکس نیست به جز اینه صادق بامن
دختری با ایدئولوژی خاص......خیلی خاص
وبلاگ آجی مهربونم
تب عشق ...وبلاگ بهترین دختر دنیا
sweet heart آیلین عزیز
بازیچه ی تقدیر......یلدا خانم گل
کم رنگ ترین ستاره.......وبلاگ انیس
BLOGFA.COM