عید مبارک
هی دنیا...
چه زود یک سال گذشت...
چه کسایی تو سال گذشته بودن و الان نیستن. چه کسایی نبودن و الان هستن
دنیا همینه همش همینه میاد و میره
مهم اینه که از آدم چی میمونه. خوبی یا بدی . مهربونی یا نامهربونی
امیدوارم سال جدید زندگی جدید افراد جدید و همه و همه مثل شما عزیزای وبلاگی خوب باشن و خوب بمونن
عیدتون مبارک
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۰ ب.ظ توسط ساسان
|