هی دنیا...

چه زود یک سال گذشت...

چه کسایی تو سال گذشته بودن و الان نیستن. چه کسایی نبودن و الان هستن

دنیا همینه همش همینه میاد و میره

مهم اینه که از آدم چی میمونه. خوبی یا بدی . مهربونی یا نامهربونی

امیدوارم سال جدید زندگی جدید افراد جدید و همه و همه مثل شما عزیزای وبلاگی خوب باشن و خوب بمونن

عیدتون مبارک